Extra zomeropening met de Westfries - Belgisch Weekend

Klik op de link hierboven voor meer informatie.   Meldt u aan als u het museum wilt bezoeken, via e-mail: museumpenningmeester@gmail.com of telefonisch op zondagen vanaf 11 uur via 023-5262500. Aanmelden voorkomt ook teleurstelling als blijkt dat het maximaal bezoekers bereikt is en we u geen toegang tot het museum kunnen geven.

Dit weekend krijgt Draaiorgelmuseum Haarlem een Belgisch tintje.
Vandaag, zaterdag 14 augustus, is het museum extra geopend en dat geldt voor de middag en de avond.
Het gastorgel is de Westfries, het door Johnny Verbeeck te St. Job in 't Goor (België) gebouwde dans- en concertorgel.
Het wordt gepresenteerd door Jan en Geek van Vliet.
Vandaag is het museum geopend van 13:00 tot 18:00 uur en van 19:30 tot 23:00 uur.
De toegang is vrij.

Hieronder tonen we u de maatregelen die volgens de geldende richtlijnen in het museum van kracht zijn:
Houdt 1,50 meter afstand tot anderen, tenzij u 1 huishouden vormt.
• Om de 1,50 meter-maatregel te waarborgen mogen we maximaal 60 bezoekers, afhankelijk van de samenstelling, tegelijkertijd in de museumruimte toelaten.
• Geef bij het aanmelden aan wanneer u wilt komen en hoe lang u verwacht dat uw bezoek is.
• Het bestuur heeft de vrijheid om mensen niet meer toe te laten op het moment dat het maximaal aantal bereikt is.
• Kom niet naar het museum bij griep en /of corona-achtige klachten. Als dit wel blijkt kunnen we u de toegang ontzeggen.
• Bij de entree staat een tafel waar u uw handen kunt desinfecteren en uw contactgegevens kunt achterlaten als we deze gegevens nog niet van u hebben.
• Gedragsregels staan ook bij de entree geplaatst en op de tafelkaartjes.
• Bij de kantine is bewegwijzering, met wachtlijnen, aangebracht waarmee éénrichtingsverkeer ontstaat.
• Consumpties mogen alleen zittend genuttigd worden.
• U mag met maximaal 4 personen aan één tafel zitten. De tafels staan 1,50 meter uit elkaar.
• Het is niet toegestaan de tafels aan elkaar te schuiven om bij elkaar te kunnen zitten.
• Achter de orgels is geen vrije toegang. U kunt op verzoek, onder begeleiding van een vrijwilliger, achter de orgels komen.
• Betaal zoveel mogelijk per Pin.